Friday 14 October 2016

MANUSIA

Aku tak faham dengan certain manusia yang kuat sangat menyentap.
Aku ni pun bukanlah yang happy-go-luck , gumbira-gumbira sangat.
Aku tak faham sebab kenapa benda mudah nak disusahpayahkan.
Kenapa???
Bodoh sangat manusia ni...

Lagi satu, jenis yang tak bagitau apa yg dia tak puas hati. Kalau tak puas hati ngan aku,
boleh cakap direct dengan aku. Bukan macam kau! Mood swing segala bagai.
Ingat orang nak baca kau, layan kerenah kau?
Anak manja!
Bullsh*t! 

Aku taknak kotorkan blog aku ni. Johnny pun tak gemar tengok aku macam ni.
Johnny nak tengok aku yang dulu,
Aku yang join usrah, Aku yang jaga solat, Aku yang jaga batas pergaulan.
Bila berlakunya benda-benda macam ni...
Aku jadi... jaiiihh....

Itu belum campur dengan masalah yang melanda family aku.
Masalah insecurity yang melanda diri aku.
Kecelaruan dan kekeliruan identiti, emosi, kendiri aku.

Manusia lain ada ambil peduli?
Tak pernah!

Aku perlu, aku kena, aku WAJIB yakin pada Tuhan yang Satu.
Ahhhh!!!!

No comments:

Post a Comment